HP LaserJet M209 / MFP M234 series
Amennyiben nem a leírtak szerint jár el, úgy nem jogos a garanciális reklamáció!
1. Cserélje ki a tonert, amikor a nyomtató be van kapcsolva, különben problémát okozhat, ha a nyomtató ki van kapcsolva. Ha ez megtörténik, kérjük, állítsa helyre a nyomtató fedelének kinyitásával és bezárásával.
2. Kérjük, ne nyissa fel a nyomtató fedelét a chipfelismerési folyamat során a kazetta behelyezése után.
3. Minden chipnek van sorozatszáma, és egy sorozatszám csak egyszer használható, ha ugyanazon a nyomtatón mutatja a festékszintet.
Amikor másodszor használja ugyanazt a sorozatszámot ugyanabban a nyomtatóban, a nyomtató "Er11" hibát jelez. A kazetta tovább működhet, ha az ügyfél több mint 3 másodpercre kinyitja a fedelet, majd lecsukja a fedelet, majd átvált a "festékszint nélkül" beállításra.
Kérjük, ne távolítsa el a chipet semmilyen más nyomtatóról, miután azt telepítette és használta.
Chip festékszint nélkül
A folytatáshoz kattintson a "Megerősítés" gombra, amikor a "Használt vagy hamisított festékkazetta telepítve" üzenet jelenik meg a számítógépen.
Ezek a chipek egyedi sorosító rendszerrel rendelkeznek az átutalások számára, amely csak egyszer teszi lehetővé a nyomtatóba való telepítést. Ha egy másik tonert használ ugyanazon a sorozatszámú chippel ugyanazon a nyomtatón, az automatikusan blokkolódik, és hibaüzenet jelenik meg a kijelzőn.
Kérjük, tanácsolja ügyfelének, hogy egyszerre csak egy kazettát vásároljon, hogy elkerülje a chipsorozat problémáját.
Ha a kompatibilis kazetta üres, kérjük, forduljon hozzánk, mielőtt ismételt rendelést adna le. Ellenőrizzük a chip sorozatszámát, és megbizonyosodunk arról, hogy nem kap új kazettákat ugyanazzal a chip-sorozattal.